tisdag 10 augusti 2010

Spretigt inlägg om fix

Mycket fix inför Finlandsresan nu. Åker från Partille på måndag. En av killarna ska med och han är mycket laddad.

Ska bli kul att komma till Österbotten. Jag har ju hälften av mina rötter där...

Har också försökt att ordna med bokrondellen. Har du skrivit en bok måste den finnas där. Om någon frågar efter din bok i en bokhandel kollar de bokrondellen och finns den inte med där slutar bokhandlaren i regel att leta... Adlibris och Bokus mfl har också koll på bokrondellen.

Och nu vill jag ju att de av mina böcker som det fortfarande står Libris på - men som jag har köpt upp - ska finnas på bokrondellen igen. Under Rosa husets flagg.

En del mail att skriva alltså. Och ju mer mail-skrivande desto mindre eget skrivande... Jag skulle behöva en fixare (en entreprenör och do:er som kan lite bokföring) så att jag kan ägna mig åt det jag är bra på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar