tisdag 14 september 2010

Sex and the City (njet)

Det händer att folk tror att mitt liv ser ut ungefär som Carries (i sex and the city).

Det vill säga: Att jag sitter helt stajlad vid min laptop (kanske i ett tornrum) och smuttar på lite latte... Efteråt går jag ut (i en fin liten åtsittande dress) och skakar hand med viktiga personer... Håret liksom böljar över ryggen i stora självlockar. Jag får gratispaket med kläder för att jag är typ en levande reklampelare...

Verkligheten: jag blickar ut över legot, goggosarna och de förHATLIGA Mc Donaldsleksakerna som ligger överallt, jag går i mysbrallor till halv tre ungefär, jag tvättar bara håret om jag vet att jag ska träffa någon. Jag värmer kaffet ca 11 gånger i micron (för att jag inte hinner sitta tillräckligt länge för att kunna bälga i mig på studs).

Inte sex and the city precis...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar