onsdag 27 oktober 2010

En vanlig dag med Åsa...

Började dagen i Sävedalens mission med tidebön. Åkte sedan och sprang lite löpband, första gången på evigheter, tyvärr. Jag som sitter vid datorn så mycket MÅSTE verkligen röra på mig. Sedan var det dags för min kvinna i Hammarkullen igen. Hon är så bra för mig. Så klok, så ärlig, så innerlig!
När jag kom hem var det dags för Sally. Tjejen som funnits i bakhuvudet hela dagen. Kapitel 8 blev skrivet ... Längre har jag alltså inte hunnit. Känns som om jag måste skicka något till Rebecka snart så att hon kan börja formge.
Det kommer en major uppdatering i Präst-Hedda-bloggen inom en vecka. Det ska bloggas om ett helt läger så det tar sin lilla tid. Kan ju avslöja att Carro, Ellen och GUSTAV är med på lägret. Hur gick det till? Och hur ska det gå? Ser att det är en hel del som följer både den här och PRäst-HEddas blogg även om det kanske inte syns och märks så mycket! Tack för det!Ursäkta att det dröjer lite med uppdateringar för tillfället. Hav tålamod. Det blir bättre, men inte särskilt snart!
Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar